joi, 27 octombrie 2011

Recunostinta Doamne




Recunoştinţă, Doamne, de jos şi până sus
Îţi sunt întreg, Isuse, de Harul ce L-ai pus
  Ca pe-o comoară sfântă în bietul vas de lut
    Să pot şi eu să laud pe Cel făr’ de-nceput…

Recunoştinţă  Doamne, Ţi-aduc şi eu smerit
Că bietul fir de iarbă la Umbra-Ţi a-nflorit.
Si-n toate ale noastre e Darul Tau divin
     De-a fi partasi la Taina, prin Dragoste, deplin...


Recunoştinţă, Doamne, prin gând, şi prin viu glas,
Prin ruga-nlacrimată la cel din urmă ceas.
E ziua pe sfârşite, şi soarele-a apus,
Iar sufletul îmi cântă un psalm de dor, nespus.


Recunoştinţă, Doamne, prin dorul care-l cânt,
Ce minunat e totul cu Tine pe pământ!
N-aş vrea o altă stare, un alt crâmpei de Rai,
Decât ca şi atuncea când totul Tu-mi erai.


Recunoştinţă, Doamne, din sufletu-mi prea plin,
Îmi izvorăşte psalmul...Mi-e dor şi mă închin,
Unind a mea cântare cu-a îngerilor cor...
Ce minunat e ceasul cu Tine pe Tabor!


Recunoştinţă, Doamne, de fraţi şi de surori,
De stări de har aprinse, de lacrimi şi fiori...
De sfânta lor iubire ce mă-nfăşoară lin,
De grabnica iertare ce-o dăruie deplin.


Recunoştinţă, Doamne, de-odihna ce-o găsesc
În tot ce-mi pui în faţă s-ating şi să iubesc!
De roua tremuranda pe mugurii de meri,
De florile plapande din orice primaveri.


Recunoștință, Doamne, de lacrima ce-mi dai
Ca roua care-alintă blând florile de mai,
De clipa suferinţei cu veşnicul ei ţel,
  De-a îngerilor scară spre cer, sus spre cer..

Recunoştinţă, Doamne, pentru iertarea Ta.
Mi-ai dat o-mbrăţişare ce n-o mai pot uita!
Să stăm aşa de-apururi Iisuse drag doresc...
Simt inima-mi cum zboară, în dorul ei...Plutesc!


Recunostinta, Doamne, mi-e ultimul cuvant
Recunoștință, Doamne mi-e orice tainic gând,
Dar mai presus de toate, pe-al inimii Altar
Recunoştinţa, Doamne, mi-e Jertfa pentru Har!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails