duminică, 30 septembrie 2012

Flori de toamna

Anul acesta toamna a venit tarziu din multe puncte de vedere. Iata ca si florile s-au conservat mai mult datorita caldurilor ridicate.


Astfel am ramas cu niste petunii multicolore nemtesti care mi-au inflorit continuu din Mai si pana in prezent. Plantele curgatoare intotdeauna m-au fascinat!

De asemenea mai am si petunii romanesti primite cadou in Luna Iunie, le vedeti mai jos.





Ardeii pitici "piscatori" se facura... in multe nuante colorate (pisca rau va asigur)  dar am si unul care abia a rodit.


Si surpriza zilei: Capsunile! Din Mai si pana acum nu a fost saptamana in care sa nu culeg cateva capsuni parfumate si "bio" din mica mea gradina de acasa...


Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Am rămas fără vorbe, admirând grădiniţa ta cu delicateturi!
Te felicit, Ana dragă!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails