marți, 11 decembrie 2012

Concert de senzatie al artistei Bonnie Tyler la Bucuresti, 8.12.2012

Sursa Foto: Alin Craciun

Toata lumea a auzit de Bonnie Tyler... e greu de crezut ca melodia "It's a heartache", hit international, nu este cunoscuta marii majoritati a romanilor.

Recunosc ca multe lucruri nu stiam nici eu despre celebra Bonnie Tyler pana la concertul de la Bucuresti de acum cateva zile. Imi aduc insa aminte cu placere de Concertele artistei de Revelion si de prestatiile live "gustate" in special de cei din generatia parintilor mei, eu regasindu-ma mai degraba in generatia "Michael Jackson".

Tinand cont de cele de mai sus si nemaifiind prezenta la vreun concert al artistei in Romania surpriza pe care am avut-o a fost maxima! Am descoperit o cantareata cu o voce senzationala, una din cele mai mari Voci ale Lumii, care a "zguduit" la propriu cu prestatia ei LIVE Sala Palatului din Bucuresti.

O seara splendida in care artista a cantat hituri dupa hituri, multe slagare pe care le fredonez si eu cu placere, dar nu stiam ca sunt ale artistei: "Lost in France", "Total Eclipse of your Heart", "Simply the Best", "Angel Heart" si multe altele.

Bonnie Tyler mi-a lasat impresia unei tipe simpatice, de viata, extrem de populara printre fani... Desi am fost la Jocurile Olimpice de la Londra nu tin minte sa fi auzit ca artista sa fie invitata sa cante la festivitatile de deschidere sau inchidere ale J.O., dat fiind faptul ca este din Marea Britanie...PACAT...cu toate acestea ramane o Voce MARE in VIATA!!!

Multumesc echipei Project Events pentru invitatia de a participa la acest concert si pentru bucuria pe care ne-au facut-o aducand inca o data in Romania o solista de talie mondiala!

Mai jos gasiti cateva poze de la concertul de sambata seara din Bucuresti.

Sursa Foto: Alin Craciun


Sursa Foto: Alin Craciun


Sursa Foto: Alin Craciun


Sursa Foto: Alin Craciun


Sursa Foto: Alin Craciun


Sursa Foto: Alin Craciun


Sursa Foto: Alin Craciun

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails