miercuri, 29 mai 2013

Concert de senzatie - Andreea Bocelli si Angela Gheorghiu - Bucuresti 25.05.2013

Am avut bucuria sa particip la primul concert al lui Andrea Bocelli din Romania sambata trecuta si impresia pe care o pastrez si acum este una deosebit de placuta!

Vocea extraordinara, show-ul, invitatii , organizarea , totul a mers "snur" intr-o zi frumoasa de mai la Bucuresti!

M-a impresionat puternic si celebra soprana Angela Gheorghiu, am avut placerea sa o vad pentru prima data intr-un show in Romania, si intr-adevar este si ramane cea mai buna Voce in Viata la Nivel Mondial, cea mai buna soprana a momentului! Pot spune ca Angela Gheorghiu mi s-a parut chiar peste Bocelli, ca si voce, ca si interpretare.

Duetul de la final pe melodia "Con te partiro" a fost extraordinar si aplaudat indelung de catre public, ca de altfel toate cele 3 bisuri pe care Andrea Bocelli si invitatii le-au oferit spre incantarea spectatorilor romani.


Poze de la evenimentul de sambata vedeti mai jos:



 










Printre invitati am avut placerea sa ii remarc pe dl Victor Ponta si Daciana Sarbu, Monica Tatoiu, si multi cantareti romani dar si vedete tv : Iuliana Marciuc etc

Multumesc pe aceasta cale echipei Project Events pentru sansa de a participa la acest show extraordinar! Felicitari organizatorilor!

5 comentarii:

Mihaella Gheorghiu spunea...

ma bucur ca ai mers sa asculti aceste voci minunate.magnific!

elena marin-alexe spunea...

Ma bucur pentru tine, Ana , draga.Esti o fericita sa poti participa la asemenea evenimente.

Ana Maria spunea...

@Mihaella: multumesc mult draga mea! sunt 2 voci extraordinare!!! pupici!
@Elena Marin-Alexe: am intr-adevar mare noroc Elena, show-ul a fost cu totul deosebit! cand vii la Bucuresti poate avem ocazia sa mergem impreuna! te pup!

Nicol spunea...

Multumesc pentru poze si inregistrarile postate!Am descoperit de curand blogul tau si descopar multe postari de suflet, placate!Te invit pe blogul meu:http://sperantacredintasiiubire.blogspot.ro/

Ana Maria spunea...

Multumesc pentru comentariu Nicoleta! Te mai astept cu mult drag pe aici!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails