sâmbătă, 6 iulie 2013

Ganduri de Sambata



Afara toarna cu galeata... dupa o saptamana nebuna, lucrurile parca se mai aseaza si in ton cu sensibilitatile mele... Dupa o furtuna teribila asta dupa-masa si un pic de soare, iata ploua din nou...
Parca ar fi o seara de septembrie.... Abia am avut timp sa ies o ora , sa savurez o bere la o terasa cu o amica pana a venit ploaia, si totusi imi place vremea asta, ma simt confortabil cu ea si in acelasi timp am vreme sa ma ocup si de ale mele, proiecte care au ramas de mult timp in stand by.
Sa mai fac ceva freelancing, sa mai frunzaresc o carte... e asa de bine cand e sambata si ai timp liber sa te ocupi de tine si de ale tale..

Va doresc o seara placuta tuturor!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ploaia domneşte peste România...Îmi place să vorbesc cu ea, dar...anul ăsta doar ea vorbeşte :) Te pup, draga mea!

Nicol spunea...

Si zilele ploioase isi au rostul lor!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails