luni, 7 noiembrie 2011

Spectacol de exceptie Lord of the Dance la Bucuresti



Am avut privilegiul de a participa in week-endul care a trecut la unul din cele mai bune show-uri de dans la nivel mondial - Lord of the Dance, adus in Romania de echipa Project Events.

Michael Flatley, liderul grupului, a dansat, a incins atmosfera sambata seara, am cantat, ne-am bucurat, ne-am si intristat la povestea pusa in scena, insa finalul fericit ne-a facut sa plecam de la Sala Palatului intr-o dispozitie de zile mari.

La final sala a aplaudat timp de cateva minute, motiv pentru un BIS, pe care trupa l-a sustinut spre incantarea publicului!

Ce mai e de mentionat este si faptul ca show-ul de la Bucuresti a deschis sezonul spectacolelor pentru cei de la Lord of the Dance, care vor fi in turneu prin Europa pana anul viitor!

3 comentarii:

Diverse spunea...

Sunt niste artisti in adevaratul sens al cuvantului! :)

elena marin-alexe spunea...

Imi plac mult.Dau dovada de mult profesionalism. Orice spectacol cu ei are succesul asigurat.
O zi buna Ana !

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

De mult timp imi doresc sa ajung sa-i vad. Nu am reusit decat la Fire of Anatolia sa ajung, dar poate acum in 2012 o sa reusesc sa bifez si acest concert!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails