miercuri, 28 martie 2012

Experienta Targului Mariage Fest



Week-endul trecut am avut deosebita placere sa particip la Targul Mariage Fest organizat in Piata Constitutiei din Bucuresti. Stati linistite fetelor nu imi planific nunta, mai am pana acolo dar promit sa va anunt! Prezenta la targ a fost  insa o experienta deosebita!



Mi-a placut atmosfera de la expozitie, erau multe fete care probau diverse rochii de mireasa, care de care mai frumoase si la preturi pentru toate buzunarele! Am admirat atat colectiile de dama cat si cele de barbati printre care am regasit nume sonore : Doina Levintza, Alexandru Ciucu, Mihai Albu, dar si multe modele cu reduceri considerabile.



Alaturi de vestimentatie am regasit si o impresionanta lista de restaurante si locatii pentru cununii, fotografi profesionisti, trupe muzicale si multe alte surprize.



Mi-a placut mult ideea unei Agentii de a organiza o Nunta la Paris. Iubesc acest oras si desi nu cred ca i se potriveste titulatura de Orasul Indragostitilor ci mai degraba Orasul de care te Indragostesti, aveau o oferta extrem de atractiva si la un pret demn de invidiat!


De asemenea m-am bucurat cand pe scena amenajata la targ am regasit o fosta colega de facultate cantand in propria-i formatie: The Band. Muzica buna, muzica de petrecere, cover-uri si multa distractie... O mostra din ceea ce poate face aceasta trupa  in videoclipul de mai jos.

                              

Altfel, la targ am regasit o atmosfera relaxanta, bucurie si multa emotie pozitiva, toate sub acelasi "acoperis" si intr-o frumoasa zi de primavara cu soare la Bucuresti!




Intr-un final, doamna Andreea Turtoi - PR Evenimentului- ne-a acordat un scurt interviu si ne-a povestit pe larg despre planurile de viitor in materie de targuri de nunti precum si alte detalii legate de acest eveniment.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails