sâmbătă, 13 octombrie 2012

Spectacol de senzatie Lord of the Dance la Bucuresti

Spectacolul pus in scena in seara aceasta de catre irlandezii de la Lord of the Dance a fost un show ce a depasit asteptarile fanilor care au umplut pana la refuz Sala Palatului din Bucuresti.
Spectacolele, doua la numar, s-au tinut cu Casa inchisa spre bucuria fanilor dar si celor de la Lord of the Dance care au incheiat seria de reprezentatii din tara noastra cu show-urile din Capitala.
 
Mai jos gasiti cateva imagini surprinse pe parcursul spectacolului:
 







 
 
M-am bucurat ca am intalnit multa lume buna la acest spectacol, si in mod special pe Campioana noastra Olimpica Sandra Izbasa. Am "ratat-o" in escapada de la J.O. de la Londra, insa de data aceasta nu m-am putut abtine sa o felicit si sa schimbam cateva vorbe.
 
 
 
 
In final le multumesc organizatorilor, echipei Project Events, pentru oportunitatea de a vedea si in aceasta toamna un nou spectacol de senzatie: Lord of the Dance in Romania!

Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Să ştii că mă bucur sincer pentru tine, bucureşteanco. Mi-ar plăcea să am şi eu acces la atâtea evenimente de senzaţie care se petrec în capitală.
Lord of the Dance, este unul dintre ele.
O duminică binecuvântată să ai draga mea!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails