marți, 16 aprilie 2013

Salteaua ideala

Fiind in cautarea unei saltele care sa imi inlocuiasca vechea saltea de la patul din dormitor, si nevrand sa schimb cu totul mobilierul am rasfoit putin netul in cautarea unor solutii practice.
Un site interesant mi-a sarit in ochi cu aceasta ocazie, este vorba de magniflex.ro, site cu diferite modele de saltele italiene pentru toate gusturile, chiar si pentru cei mai pretentiosi dintre noi.
Magazinul propune si o serie de saltele ortopedice la cele mai bune preturi de pe piata iar personal mi-a atras atentia Modelul Relano Bamboo din imaginea de mai jos, o saltea ortopedica, care prin compozitia ei ne protejeaza sanatatea fiind fabricata dintr-un material antibacterian ce nu permite aparitia bacteriilor la structura aerisită a miezului.
Textilele ce acopera aceasta saltea adaugă prospeţime la material şi completeaze proprietatile anti-bacteriene ale saltelei. 
Interesant concept, nu?
Mi-a placut foarte mult si faptul ca toate produsele de pe site vin cu un certificat de garantie de la producator iar ghidul de alegere al saltelei este mai mult decat binevenit.
Calitatea face de cele mai multe ori diferenta, de aceea va recomand cu caldura acest magazin!
articol la liber - saltele

2 comentarii:

Mihaella Gheorghiu spunea...

si tu?si eu!doar ca eu vreau una subtirica pentru a o putea folosi la terapiile manuale.

elena marin-alexe spunea...

Si eu mi/am luat una ortopedica si e foarte confortabila!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails