luni, 14 iulie 2014

Despre Constructii si amenajari




Sezonul Constructiilor a inceput fulminant cu aproape 1 an in urma  si continua intr-o nota care ma surprinde si pe mine! Nu as fi crezut ca am resursele fizice si financiare sa ma ocup de un proiect atat de solicitant si asta pana de curand.

Cu totii stim ca investitiile in imobiliare si in amenajarile interioare sunt printre cele mai dificile lucruri si perioade din viata insa si stresul aferent are partea sa de placere cand totul se termina cu bine iar "roadele" sunt vizibile.

Ce am lucrat pana acum? Pai am facut asa: holurile (destul de maricele), bucataria, baia si un dormitor.

Pare mult, pare putin, habar nu am, insa tin sa va marturisesc ca am muncit pe rupte.
Am facut totul de la racaitul peretilor, gletuire, dat cu lavabil, scos gresie, nivelare , indreptare pereti, demolari, montat parchet, facut instalatii, tras fire, dar si montat mobila, accesorii, estetica , design  etc

Si daca v-as spune ca o mare parte din aceste lucruri le-am facut in 2 m-ati crede? :D

Da, sunt o fire extrem de ambitioasa si cand imi propun ceva de obicei mi se indeplineste (in 99% din cazuri).

Anul acesta a venit si randul balconului sa treaca printr-o schimbare totala. Am profitat recent de cateva promotii ale unui hypermarket local si am achizitionat materiale de constructii si altele de gen.

Dar a venit acum randul decoratiunilor de exterior pentru balconul meu ofertant.                

Un amic mi-a atras atentia asupra unui site care la o prima vedere este dedicat celor care au de a face cu amenajarile exterioare si mai putin amenajari interioare, dar sunt cateva produse care merita atentia.

Este vorba de piatraonline.ro unul din principalii importatori de piatra naturala din Romania, comercializand o gama variata de produse pentru orice tip de proiect: materiale taiate la dimensiune, toata gama de pietre naturale si produse de decor din piatra naturala.

Piatraonline.ro comercializeaza piatra naturala, piatra poligonala, travertin, marmura, mozaic si alte tipuri de piatra. Pe site sunt, atentie, peste 1500 de produse!

Printre produsele cele mai cumparate se afla travertinul si decoratiunile de gradina. Ce mi-ar placea mie si mi-as cumpara pentru balcon sunt Jardinierele superbe in diverse stiluri arhitecturale, in care as planta seminte si flori de la unul din distribuitorii mei preferati: Sieberz dar si Fantanile arteziene de dimensiuni rezonabile cum este si aceasta.

Ce mi se pare atragator sunt si promotiile bine semnalizate in partea dreapta a site-ului de care voi profita cat de curand!

Firma  ROCK STAR CONSTRUCT se descrie ca fiind o afacere de familie ce a inceput in anul 2007, astazi unul din principalii importatori de piatra naturala din Romania, cu o gama completa de produse de diferite tipuri, finisaje, marimi la care se adauga accesorii intr-o gama variata. 

ROCK STAR CONSTRUCT ofera clientilor sai servicii ireprosabile, produse de cea mai inalta calitate si preturi corecte pentru marmura, piatra cubica, granit, caramida aparenta, gratare de gradina, fantani si seminee !

Site-ul pare bine structurat cu produse si informatii de calitate, persoana care mi l-a recomandat fiind extrem de multumita pana in prezent de serviciile lor.

Spor la amenajari!


4 comentarii:

AMIRA spunea...

Bine te-am regasit!
Imbratisari!

Anonim spunea...

Spor la treabă!

Ana Maria spunea...

Bine v-am regasit si eu fetelor! Multumesc! Va pup.

elena marin-alexe spunea...

Mult spor! Eu abia am terminat :)
Gânduri bune, din Vrancea!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails