marți, 16 decembrie 2014

Concert de exceptie: Stefan Hrusca si Florin Piersic la Sala Palatului din Bucuresti

Sursa: Alin Craciun

Hrusca si Piersic i-au colindat luni seara pe bucuresteni si au reusit sa ii emotioneze chiar si pe cei mai putin sensibili dintre acestia! Mii de bucuresteni au venit pe 15 Decembrie 2014 la Sala Palatului, pentru a primi colinda lui Hrusca dar si pentru a-l revedea pe invitatul special al evenimentului - Florin Piersic! 

Intors in Romania pentru traditionalele sale concerte de Craciun, Stefan Hrusca a sustinut pana acum aproape 20 de concerte in toata tara, urmand ca pana la sfarsitul lunii sa mai sustina inca 11 spectacole! Pe 15 Decembrie le-a venit randul si bucurestenilor sa fie colindati de catre cel ce este simbolul colindului romanesc, acestia fiind mai rasfatati decat fanii din provincie, lui Hrusca alaturandu-i-se in reprezentatia de la Bucuresti si maestrul Florin Piersic. 

Unic, original si traditional, Stefan Hrusca le-a umplut bucurestenilor sufletele de bucurie si emotie, incantandu-i cu cele mai frumoase colinde si cantece de Craciun: Florile Dalbe, Trei Pastori, Afara Ninge Linistit, Linu-i Lin, Sfanta-i Sara de Craciun, O Ce Veste Minunata si multe altele.

Promotorul obiceiurilor si colindelor romanesti, Hrusca le-a vestit bucurestenilor prin cant, Craciunul si i-a emotionat cu mult asteptata piesa Ruga Pentru Parinti, care a adus lacrimi pe foarte multi obraji din sala. 
Acelasi lucru a facut si poezia recitata de catre invitatul special al evenimentului, Florin Piersic Repetabila Povara, scrisa de Adrian Paunescu. Piersic a comunicat in permanenta cu publicul: „Va fac eu un semn cand e momentul sa aplaudati” (stavilind cu greu publicul care aplauda dupa fiecare propozitie a actorului) dar si cu cei de la departamentul tehnic: „Nu stingeti lumina! Sa lasati lumina aprinsa ca sa-i vad pe dumnealor!”. Expansiv, plin de viata si energie pozitiva, dar mai ales de povestiri care mai de care mai amuzate, Piersic a demonstrat ca ramane acelasi actor unic, ce pare ca nu isi va pierde niciodata farmecul. Idolul femeilor in anii '70 si '80, Florin Piersic ramane in continuare extrem de sarmant, exuberant, stiind sa atraga atentia doamnelor, sa ridice in picioare o sala intreaga rostind o singura fraza si sa starneasca lacrimi de ras dar si de emotie.

Sursa: Alin Craciun

„Recunosc, eu am dorit foarte tare sa vin! Stefan Hrusca m-a intrebat: „Nu vrei sa vii la seara de colinde pe care o am la Sala Palatului?” Aratati-mi dumneavoastra pe cineva care ar fi spus NU. Eu in niciun caz, pentru legatura pe care o am cu copilul asta” a povestit Piersic. Ca semn al admiratiei sale pentru Hrusca, Piersic a povestit ca nu a vrut sa lipseasca sub nicio forma de la spectacolul de colinde: „I-am spus ca (n.r.: in aceeasi zi, inainte de spectacolul de la ora 20.00) am piesa „Straini In Noapte”... Ma duc, joc acolo, imi dau sufletul si in patru labe vin la tine! Cineva a scris intr-un ziar... si imi pare rau dar imi pare si bine: ‚Daca vine Piersic, n-apuca Hrusca sa cante nici macar o colinda.’ Si acuma eu am sa v-arat ca nu e adevarat. Eu va promit ca o sa fiu atat de scurt incat o sa va para rau ca ne despartim, dar inainte de asta trebuie sa va spun ca legatura mea cu Hrusca e foarte veche. Ne cunoastem de cand eu eram tanar, iar el - un pusti.”
In aplauzele publicului a iesit de pe scena si l-a lasat pe Hrusca sa-i colinde in continuare pe ciocoflenderii sai - asa cum ii place lui Piersic sa-si alinte admiratorii. 

Dupa fiecare colinda, Hrusca a povestit despre traditiile romanesti si despre urarile de belsug, sanatate si rodire si a indemnat publicul sa nu le dea nicicum uitarii: „Sa va colindati aproapele!” „Multam ca mi-ati primit colinda!” a spus Hrusca la incheierea spectacolului. 


Sursa: Alin Craciun
Dupa Bucuresti, Hrusca va colinda urmatoarele localitati: Alba Iulia, Cugir, Zalau, Cluj Napoca, Timisoara, Targu Mures, Roman, Vaslui, Iasi. Biletele se gasesc in toata reteaua BILETOO, la toate magazinele Flanco, la librariile Librarium si la casele de bilete ale salilor in care sunt programate concertele. Cei ce doresc sa comande biletele online o pot face de pe: www.BILETOO.ro!

Multumim Echipei Project Events pentru organizarea unui concert de senzatie!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails