sâmbătă, 20 februarie 2010

Carte. Ghidul optimistului- Ghidul Pesimistului

ghidul optimistului
ghidul pesimistului


Umbland aseara prin oras am dat peste o carte de la Editura Nemira, un minunat ghid cu citate din si despre viata, din doua puncte de vedere diametral opuse acela al Optimistului si al Pesimistului, realizat de Niall Edworthy & Petra Cramsie.
Ceea ce este inovativ la aceasta carte este modul de prezentare. Asemenea unui ghid Sapte Seri, cartea are 2 coperti, intr-o parte se deschide Ghidul Optimistului iar daca o intorci invers, accesezi si Ghidul Pesimistului.
Parcurgând subiecte dintre cele mai variate (Arta, Chelia, Frumuseţea, Viaţa de apoi, Imperiul Britanic, Băutura, Dragostea sau Avocaţii), cartea adună între două coperti ale sale toate cugetările şi vorbele de duh ale pesimiştilor şi optimiştilor celebri.
“Totul e spre bine în cea mai bună dintre lumile posibile.”Voltaire, Candide sau Optimismul, 1759
“Toate lucrurile care îmi plac în viaţă sunt ori ilegale, ori imorale, ori îngraşă.”Alexander Woolcott (1887-1943), scriitor american
Recomandarea mea este sa nu ezitati sa o rasfoiti! Chiar merita citita!
Personal as fi cumparat-o, insa pretul la acest moment mi se pare putin cam prohibitiv undeva la 70 ron!
Am gasit-o insa in Libraria virtuala la doar 49.90 ron. Pentru cei interesati linkul este afisat in dreapta paginii sub "Stiri Realitatea.net" ;)

10 comentarii:

MARIA spunea...

Buna , Iti multumesc ca scrii pe blogul meu , ai un suflet ales.
Imi place pasiunea ta pentru sport . Succes in tot ce faci!

Ana Maria spunea...

Maria iti multumesc pentru cuvintele calde! Postez si comentez cu mare drag! :) Bafta si tie!

Bogdan spunea...

Hello, pare interesanta cartea, pe langa design, totusi pretul pare nejustificat (asa cum sunt majoritatea de altfel).
Ah, si legat de J.O., eu abia astept sa inceapa sariturile cu schiurile de azi :D.

www,beetzy.net spunea...

am reusit sa obtin cartea. e chiar buna, merita citita!

MARIA spunea...

draga mea , am pierdut codul de pe toate blogurile ro . se poate sa il scrii tu aici sau la mine pe blog?
multumesc

Ana Maria spunea...

Buna Maria. Nu inteleg ce ai pierdut??? :)

Cata spunea...

Buna ziua, mi-ati cerut o adresa de e-mail: alexia4you2003@yahoo.com
Multa binecuvantare!

MARIA spunea...

este vorba de codul htlm pentru butonul toate blogurile.ro te sarut

maria spunea...

Multumesc . M-am dumirit cum sta treaba.
Iti trimit o recomandare sa participi la niste sondaje si sa fii platita? SA-MI DAI ADRESA DE MAIL

Anonim spunea...

Foarte interesant, mult succes in tot ceea ce faci! http://www.music21.hi2.ro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails