vineri, 19 februarie 2010

Evan Lysacek ia Aurul Olimpic in fata celebrului Evgeni Plushenko in finala masculina de patinaj artistic Vancouver 2010!

Evan Lysacek
Incredibil, dupa 18 ani de dominatie Ruseasca, Americanii pe taram Canadian iau Aurul Olimpic la patinaj masculin!
Am apucat sa vad si eu cele 2 programe, prin reluarea de pe www.tvr.ro
Mi-a placut programul Americanului Evan Lysacek, un program curat, elegant, demn de un loc pe podium. Mi-a placut si Plushenko, foarte artistic asa cum ne-a obisnuit, pacat insa de acele mici ezitari care dupa parerea mea l-au costat Aurul Olimpic.
Cu toate astea sa nu uitam ca ne aflam pe taram American, insa in 2014 la Sochi la urmatoarele Jocuri Olimpice- Rusii pot redeveni Campioni ai Lumii!
Felicitari celor 2 patinatori care prin programul lor au dus stacheta patinajului foarte sus, facand un show extrem de bun spre incantarea milioanelor de fani din intreaga lume!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails