vineri, 30 decembrie 2011

Bilantul Sufletului - La multi ani 2012!



La sfarsitul acestui an o sa fac un bilant mai putin obisnuit, mai putin pragmatic, insa poate mai de folos, atat pentru mine cat si pentru voi, cititorii acestui blog! Am avut un an nebun cu totii- sunt sigura de asta, dar Dumnezeu ne-a ajutat sa trecem mai usor peste dureri, sa ne bucuram mai tare de reusite si sa mergem mai departe cu mai multa experienta si viziune de viata!
Va multumesc ca mi-ati fost alaturi in acest An si va astept cu drag si la Anul!
La multi ani 2012!
-Ana Maria-


Bilantul sufletului

Acum, cand suntem la sfarsitul anului si fiecare isi contabilizeaza realizarile pe anul care se incheie, stau si ma intreb daca sufletul poate suporta notiunea de bilant. Pentru ca bilant al realizarilor concrete stim sa facem si nemultumiri fata de ce nu am facut pana acum stim cu totii sa avem.

Ma intreb insa cum ar arata un bilant al sufletului? Cred ca unitatea de masura ar fi clipa. Contrar obiceiului omenesc de a ne masura viata in ani, cred ca sufletul isi masoara existenta in clipe. Pentru ca ceea ce numim clipa contine in ea toata esenta vietii.

Asadar, cate clipe am avut in acest an in care:

am fost sincer cu mine insumi?
am lasat iubirea sa ma cuprinda?
am plans, am ras si mi-am permis sa simt cu adevarat ce se petrece in sufletul meu?
mi-am adus aminte de adevarul sufletului meu?
mi-am ascultat inima?
am vazut frumusetea de dincolo de ceea ce pare urat?
am vazut cu ochii inimii?
m-am lasat dus in curgerea miraculoasa a vietii, fara intentia de a controla viata?
am trait recunostinta sincera?
am simtit ca sunt viu in intregime?
am simtit ca ma aflu in locul potrivit?

Nu stiu cati dintre noi stau pe plus la acest bilant, si nici nu e important. Cred ca cel mai mare curaj de care putem da dovada este simplul fapt de a ne autoadresa aceste intrebari. Si sa nu ne asteptam ca asta sa ne faca fericiti, insa cu siguranta ne va face mai constienti. Si unde putem gasi mai multa liniste decat in constienta de sine si acceptarea deplina a ceea ce simtim si a momentului in care ne aflam

Invitatia este sa simtim ce se intampla in sufletul nostru in fiecare clipa, si asa vom sti mai bine si care sunt dorintele lui…pentru urmatorul an sau pur si simplu pentru urmatoarea clipa…

La multi ani si ne intalnim in 2012!

Sursa: damaideparte.ro

14 comentarii:

Diverse spunea...

An Nou plin de fericire, sanatate si liniste sufleteasca! La Multi Ani!

Sorin M. spunea...

La multi ani!
Fie ca anul ce vine sa ne faca mai hotarati in ceea ce priveste sufletul si el are nevoie de hrana la fel ca si trupul!

Unknown spunea...

La multi ani si numai impliniri!

Ela spunea...

La multi ani,sanatate si un an nou mai bun,pentru ca se poate!!!!!

corina spunea...

Un an nou cu pace bucurie si binecuvantare, toate adunate la un loc MANTUIRE!

...tiktakro... spunea...

La Multi Ani ! pace in suflet, bucurie si sanatate !

Tasha spunea...

La multi ani! multa sanatate, iubire si rasfat!

Ion de la Chiuiesti spunea...

Cele bune si de folos!

Profesionist în viaţă spunea...

La mulţi ani!

adriana spunea...

La mulţi ani, in Dragostea Domnului Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos!

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

Chiar am simtit ca traiesc anul asta, am ras, am calatorit, am trecut peste multe impreuna. A fost un an in care am evoluat. Si asta ma bucura!

Ana Maria spunea...

Va multumesc tuturor pentru urarile frumoase! Sa aveti un an bun cu tot ce va doriti!

elena marin-alexe spunea...

Mi-a placut clipa ta de sinceritate interioara, pe care ne-ai daruit-o aici. M-am regasit si eu in multe din trairile tale.
Iti multumesc pentru prietenie si iti doresc multe realizari in acest an nou 2012.

Ana Maria spunea...

Mersi mult pentru urari draga Elena! Si eu iti multumesc pt prietenia ta si sper sa avem ocazia intr-o buna zi sa ne si cunoastem "fata in fata"! Un an bun iti doresc, plin de realizari!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails