sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Spargatorul de Nuci - Spectacol de exceptie la Sala Palatului din Bucuresti!



Am avut privilegiul si bucuria de a lua parte la o feerie a muzicii si a dansului pe gheata, alaturi de cea mai celebra trupa de artisti balerini din Rusia care a concertat in mai mult de 50 de orase la nivel mondial: Compania care a inventat baletul pe gheata - Saint Petersburg State Ballet on Ice!

Sincera sa fiu, nu stiam la ce sa ma astept. Ma gandeam ca o sa fie ceva frumos, la un basm al copilariei, gandurile mele oprindu-se asupra operei lui E. T. A. Hoffmann „Spărgătorul de nuci și regele șoarecilor”.

Spectacolul mi-a intrecut insa asteptarile si am petrecut mai bine de 2 ore in compania unui show de clasa mondiala, un balet senzational de Piotr Ilici Ceaikovski, o compozitie celebra,  cu 45 de balerini rusi si 4000 de spectatori incantati ai Salii Palatului din Bucuresti!



Pentru cunoscatorii si impatimitii patinajului pe gheata sentimentul a fost ca ne aflam la un spectacol de Gala Mondiala (Skate America, Skate Canada) sau chiar la un Campionat Mondial de Patinaj. Patinajul ramane unul din sporturile mele preferate si alaturi de muzica clasica  creaza o stare de bine, o atmosfera de feerie.
Am apreciat atat punerea in scena cat si ritmul frumos al muzicii clasice, in special al valsului vienez care a facut ca vibratia SALII sa creasca!

Project Events au reusit inca o data sa aduca o trupa de clasa mondiala la Bucuresti fapt pentru care le multumim!
O organizare impecabila si o sala arhiplina ce s-a bucurat in voie de spectacolul de muzica si dans pus in scena de celebrii balerini rusi!



Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Te admir Ana Maria! Te felicit scumpa mea! Stii de ce?
Pentru-ca in aceste zile cu incarcatura nefasta din capitala, ai ales sa-ti hranesti sufletul cu o clipa de cultura...
Te pup scumpo!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails