miercuri, 5 martie 2014

Shopping la inceput de Primavara


Ce perioada este mai frumoasa de mers la cumparaturi, de hoinarit prin magazine decat primavara! J 

Tocmai la iesirea iernii, cand dai sa schimbi anotimpul si ziua se lungeste parca iti revina cheful de viata si iesitul la shopping.

Dand o tura prin Mall week-endul trecut, am vazut  magazine in care se promovau inca reducerile de iarna si multe altele cu oferte atractive la noile colectii de primavara.

E  un sentiment fain iesitul la cumparaturi in Mall, insa este de asemenea extrem de obositor, mai ales cand dai peste aglomeratie, peste nebunia alergaturii de week-end si asteptarea cu orele la cabinele de proba.

O alternativa interesanta pe care inca o explorez este cea a magazinelor de moda online si a mall-urilor virtuale. Trecand peste frica cumparaturilor la distanta si a nimeririi masurii potrivite, aceasta varianta a capatat contur in ultimii ani pe piata romaneasca.

Personal urmaresc blogurile din domeniu cum sunt: Stil Masculin , Stil pentru femeiAndreea Raicu si multe alte persoane fashion care scriu pe aceasta tema si imi fac recomandari potrivite.

Pentru ca in perioada urmatoare suntem  invitati la un botez si suntem in cautari de cadouri pentru cea mica., un mall on line recent aparut mi-a atras atentia si anume Desired.ro, pe care vi-l recomand cu caldura.

Sectiunea de articole si incaltaminte pentru copii e adorabila! Aici poti gasi pantofi in culori traznite: mov, alb, visiniu si la preturi decente. Materialele sunt de calitate si multe dintre ele apartin unor branduri cunoscute cum sunt: “De la Prada”, “Aster”, “Beeko” etc.

Insa cel mai mult mi-au placut "botoseii" de mai jos pe care i-as cumpara pentru nepotica mea.


Gama este de asemenea variata si acopera copiii de toate varstele.

Gasesc ca e un magazin romanesc cu toale misto pentru toate categoriile: femei, barbati , copii. Pare recent aparut in peisajul online, pagina lor de Facebook avand doar 139 fani.

Pe Desired.ro poti gasi tot ce vrei de la imbracaminte, la incaltaminte, la accesorii, articole cosmetice, de frumusete, articole sportive dar si de casa.

Cel mai mult mi-au atras atentia produsele din categoria: blugilor (da, vreau sa imi reinnoiesc garderoba in primavara aceasta!), colantilor, dar si rochiile Anne Klein, Carole Hoffman, cu preturi relativ decente, fustele Adidas si multe altele.

Rochita aceasta mi-a placut foarte mult, marca Allen Schwartz, este extrem de eleganta, de seara iar materialul pare din matase.



Imi aduc aminte ca acum cativa ani admirat la o receptie o rochie asemanatoare si chiar mi-am cumparat una pentru Banchetul de Absolvire.


Inca nu m-am decis daca sa o comand, dar ma gandesc ca vine 8 Martie Ziua Femeii  si poate o primesc cadou! :) 

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails